Weet jij Stichting Lef te vinden?

Stichting Lef Raalte begint steeds meer bekend te worden in de gemeente Raalte.

Langzamerhand beginnen mensen ons te vinden.
Misschien denkt u nu wel,Stichting Lef vinden? Waarvoor?

Onze stichting wil gezinnen ondersteunen in moeilijke tijden. Tijden dat gezondheid niet meer vanzelfsprekend is.
Wanneer Terminale ziekte of een levensbedreigende diagnose de dag en het leven van een gezin beheerst. Daar willen we iets betekenen.
Dit kan bv in een mooi moment samen. Om even niet stil te staan bij het ziek zijn maar te genieten van elkaar bij een speciaal verzorgt ontbijt door stichting Lef.
Maar het kan ook zijn in een stukje ontzorgen. Mensen komen in rare financiële situaties terecht door ziekte.
Er zijn veel dingen waarvoor de Nederlandse gezondheidszorg geen zorg voor draagt. En naast al het emotionele moet het financieel wel te behappen blijven.
Onvoorziene kosten kunnen nog meer druk gaan geven in het gezin. Schrijnende situaties door dit alles..
En dan gaat ook nog eens bv de wasmachine kapot. Dit kan dan een investeringen zijn die soms dan niet meer te doen is.

En daar willen wij als stichting dan graag in meedenken.

Wij hopen dan dat het gezin of vrienden, familie en of buren onze stichting weten te vinden. Maar ook hebben we vrienden nodig die de stichting een warm hart toedragen.
Help ons Helpen en vertel uw omgeving over Stichting Lef Raalte.