Basisschool Esmoreit

Vanmorgen op pad met Tommie, want waren we om 8.30 uur welkom op de basisschool Esmoreit in Luttenberg.

Volgende week donderdag 13 april organiseren zij namelijk een fancy fair waarbij Team Lef / Stichting Lef het goede doel is voor dit jaar. In alle groepen mochten we vertellen waar wij als Team en Stichting  voor inzetten. Het was ongelofelijk mooi om te doen en kregen heel veel lieve en leuke reacties van zowel de kinderen als de leraren. Nathalie Oosterwechel was met ons mee om haar ervaring te kunnen delen, zodat iedereen kon voelen en horen hoe belangrijk het is dat er even aan je gedacht wordt!!

Wij willen Basisschool Esmoreit enorm bedanken dat wij dit jaar het doel mogen zijn! En natuurlijk Nathalie Oosterwechel dat zij ons hier in wou steunen.

comments